سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اینجا سوئیس ایران است

اگر به دنبال یک مکان رویایی در این روزهای برفی زمستان، برای گذراندن تفریحات خود و گرفتن عکس‌های هنری زیبا هستید، ما به شما اولسبلنگاه را پیشنهاد می‌کنیم.
مکان رویایی اولسبلنگاه

اولسبلنگاه بهشتی در جنوب ماسال است که تجربه‌ای بی‌نظیر را از تلفیق آسمان و زمین برای شما رقم خواهد زد. برای اینکه بیش‌تر با این مکان رویایی اولسبلنگاه آشنا شوید، با مجله دلتا همراه باشید.

مکان رویایی اولسبلنگاه

زیبایی بی‌نظیر و منظره‌های بکر و چشم‌نواز باعث شده است که آن را با مناطقی در سوئیس مقایسه کنند. اولسبلنگاه را سوئیس ایران و بهشت گیلان می‌دانند. بهشت گیلان، مقصد شماره یک گردشگری طبیعت‌گردها و عاشقان عکاسی است. این روستا در دویست و هفتاد کیلومتری غرب ماسال قرار دارد.

بهشتی برای تماشای ابرها

ارتفاعات ماسال، بهشتی است که تماشای ابرها بر بلندای آن ارمغان طبیعت است. این‌جا ابرها شما را در آغوش می‌گیرند و به میزبانی شما می‌آیند و یادآور مازیچال و فیلبند و جواهر‌ده می‌شود.
 سوییس ایران در ماسال
اگرعاشق سفر هستید در ادامه مطلب 3 روستا در اطراف تهران که هوش از سر شما می‌پراند! را مطالعه کنید.

طبیعت بکر و فراموش‌نشدنی

رودخانه خالکایی درکنار آلاچیق‌ها و دکه‌های بین‌راهی در مسیر اولسبلنگاه، بخشی از طبیعت بکر و فراموش نشدنی ماسال است. در اولسبلنگاه، کلبه‌های چوبی برای گردشگران و طبیعت‌گردان وجود دارد. این روستای دلنشین نامش را از زبان تالشی گرفته است که خود از دو واژه اولسا و بلنگاه تشکیل شده است. در این زبان به معنی جایگاه بلندی است که بر روی آن درخت ممرز می‌روید.
اولسبلنگاه طبیعت رویایی
پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب گردشگری، مطلب کشوری که مردمش با نفت خام حمام می‌کنند را مطالعه کنید.