سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقصدی بدون آب و برق، برای استراحت مطلق

اگر زمانی دلتان خواست موبایلتان را از  پنجره به بیرون پرت کنید، لپ‌تاپتان را خاموش کنید و از این دنیای بی‌قرار  دور باشید و به جایی سفر کنید که برق‌کشی ندارد، کابو پولونیو در اوروگوئه  بهترین گزینه برای این سفر است!

شهر کابو پولونیو

ساحل‌های بی‌نظیر، مناظر زیبا و زندگی  ساده در این منطقه، آن را به مکانی بسیار مناسب برای استراحت و آرامش تبدیل  کرده است. اگر واقعا می‌خواهید از دنیای مدرن دور شوید، شهر کابو پولونیو  برای شروع عالی است. با مجله دلتا همراه باشید تا با این مقصد گردشگری بی‌نظیر آشنا شوید.

در این شهر، نه از استارباکس خبری هست نه  از مک دونالد، نه چراغ راهنما هست نه تلویزیون، در شهر کابو پولونیو ، برق  در دسترس نیست و بعد از چند روز که اینجا ماندید، دیگر به نداشتن آن عادت  می‌کنید.

این منطقه درست روی شبه جزیره‌ای کنار  اقیانوس آتلانتیک قرار دارد. یک فانوس دریایی تنها ساختمانی است که در  اینجا برق دارد. در طول اقامت‌تان، هیچ ماشینی نخواهید دید، تپه‌های شنی  اجازه تردد به ماشین‌ها را نمی‌دهند. فقط ماشین‌های سنگین و ماشین‌های  مخصوص رانندگی در شن هستند و شما می‌‌توانید با یکی از آن‌ها به شهر بروید.  در کابوپولونیو می‌توانید اسب سواری کنید. اگر در یکی از هتل‌های شهر  اقامت کنید کارمندان ترتیب اسب سواری شما را خواهند داد. اگر خوش شانس  باشید، ممکن است در کنار ساحل شیرهای دریایی را ببینید که در آفتاب لم  داده‌اند.

شیردریایی در در شهر کابو پولونیودر شهر کابو پولونیو جمعیتی کمتر از 100 نفر زندگی می‌کنند، اما در فصل رونق گردشگری مثلا ژانویه جمعیت زیاد می‌شود و تا 1500 نفر در روز، وارد شهر می‌شوند.  اگر در اکتبر و نوامبر به اینجا بیایید، می‌‌توانید نهنگ‌ها را هنگامی که  در حال ترک آب‌های جنوبی هستند، ببینید. در کابو پولونیو آب لوله کشی وجود  ندارد. در شهر تعداد زیادی چشمه هست و شما می‌توانید با سطل آب بردارید و  دوش بگیرید.

سیستم تلفن همراه در این شهر کار می‌کند،  اما برای شارژ گوشی فقط می‌توانید به فروشگاه بروید، تازه اگر ژنراتور برق  فروشگاه کار کند. این فروشگاه با یک لپ‌تاپ و یک صندلی، تنها کافی‌نت شهر  هم هست. هر روز با کامیون کیسه‌های یخ می‌آورند، و دست‌فروشان چیزهایی مثل  آب داغ یا لوازم لوکس دیگر را به جلوی درب خانه‌ها می‌آورند و می‌فروشند.  مردم محلی صنایع دستی خود مثل فلوت، زیورآلات و تزیینات ساخته شده از  صدف‌های دریایی را می فروشند. گردشگرانی که به اینجا آمده‌اند، می‌گویند  انگار به سرزمین ناشناخته و غریبی پا گذاشته‌اند یا مثلا به زمان‌های دور  برگشته‌اند.

در شهر کابو پولونیو در اوروگوئه

پیشنهاد مطالعه:مطلب “دریاچه سرخ سنگال، یک لیوان شیک توت فرنگی!” را در مجله گردشگری دلتا بخوانید.

همچنین بخوانید:

دریاچه سرخ سنگال، یک لیوان شیک توت فرنگی! (+ویدیو) 

بزرگترین باغ گل جهان در قلب کویر 

رویایی‌ترین هتل‌ها برای خوابیدن زیر سقف آسمان 

رودخانه زیبای هزار رنگ! 

این روستا هیچ دزدی ندارد! 

با مجله گردشگری دلتا همراه باشید .