سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موزه اختصاصی کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو یکی از گران‌ترین و  بهترین بازیکنان فوتبال دنیا است. او موزه‌ای شخصی، با نام CR7 را به نمایش  جوایز خود اختصاص داده است.

موزه کریستیانو رونالدو

موزه CR7 یا موزه کریستیانو رونالدو در شهر فونچال در پرتغال واقع شده است. این موزه حاوی جوایز و افتخاراتی است که این بازیکن، در حرفه فوتبال کسب کرده است. با مجله دلتا همراه باشید تا با این موزه جالب آشنا شوید.

موزه کریستیانو رونالدو کجاست؟

نمای بیرون موزه کریستیانو رونالدو با رنگ‌های مشکی و  قرمز پوشیده شده است. در بیرون فضای موزه، مجسمه‌ای برنزی از رونالدو وجود  دارد. در زیر مجسمه نوشته شده: «بهترین بازیکن جهان». پس از پله، رونالدو  تنها بازیکنی است که یک موزه اختصاصی برای خود دارد.
موزه کریستیانو رونالدو کجاست؟

گشتی در موزه کریستیانو رونالدو

در بخش ابتدای موزه، از کف زمین تا سقف، با عکس‌های کریستیانو رونالدو  پوشیده شده است. در میان این عکس‌ها، عکس شبی وجود دارد که زندگی رونالدو  برای همیشه تغییر کرد. در آن شب، تیمی که رونالدو در آن بازی می‌کرد، در  مقابل منچستر یونایتد پیروز شد. الکس فرگوسن او را دید و فردای آن روز با  او قرارداد بست.
گشتی در موزه کریستیانو رونالدو

چه چیزهایی را می‌توان در این موزه یافت؟

در این موزه، برخی از تی‌شرت‌های رونالدو که در بازی‌های فوتبال از  آن‌ها استفاده کرده است، قرار داده شده‌اند. در میانه سالن این موزه،  قفسه‌های سفید رنگی وجود دارد که بیش از 140 جایزه رونالدو در این قفسه‌ها  جای داده شده است. تعداد بی‌شماری عکس از رونالدو، مانیتورهایی که  می‌توانند فوتبال با رونالدو را برای بازدیدکنندگان شبیه‌سازی کنند و  مجسمه‌های مومی از رونالدو، قسمت‌های مختلف این موزه را تشکیل داده‌اند. به  عبارت دیگر، هر چیزی که طرفداران رونالدو بخواهند، در این موزه وجود دارد.
موزه کریستیانو رونالدو در شهر فونچال در پرتغال

ایده اولیه موزه CR7 از کجا آمد؟

ایده اولیه این موزه را برادر بزرگتر رونالدو داده است. او مدیریت موزه  را به عهده دارد. برادر رونالدو برای نخستین بار این پیشنهاد را می‌دهد که  جوایز در یک مکان مشخص جمع‌آوری شوند. رونالدو چند سال پیش یک ساختمان 5  طبقه را در تپه‌های فونچال خریداری کرده بود او تصمیم داشت تا آن را به رستوران تبدیل کند. با پیشنهاد برادرش، آن را برای مکان موزه در نظر گرفت.
پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با دیگر جاذبه‌های جهانگردی، 7 مکان ممنوعه جهان! را در مجله گردشگری دلتا مطالعه کنید.

همچنین بخوانید:

رنگارنگ‌ترین آبفشان دنیا را ببینیم! 

سفر به شهرهای همیشه بیدار جهان 

سرزمین هیولاها کجاست؟ 

روستایی که ساکنانش یکباره به خواب می‌روند! 

با مجله گردشگری دلتا همراه باشید .