سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید آپارتمان در بلوار کشاورز

بلوار کشاورز از معابر اصلی شهر تهران و از اولین بلوارهایی است که در محدوده مرکزی تهران ساخته شده است.

خرید آپارتمان در بلوار کشاورز

بلوار شرقی ـ غربی کشاورز در محله‌ای به همین نام و در منطقه 6 شهرداری تهران قرار دارد. این بلوار از میدان ولیعصر در سمت شرقی خود آغاز شده و تا خیابان کارگر امتداد می‌یابد. محله کشاورز با ترکیبی از ساختمان‌های قدیمی و نوساز به خیابان فاطمی از شمال، بلوار کشاورز از جنوب، خیابان ولیعصر از شرق و خیابان کارگر شمالی از غرب منتهی می‌شود. آپارتمان‌ها و خانه‌های ویلایی متعدد و متنوع و دسترسی‌های مناسب این محدوده موجب شده تا خرید آپارتمان در بلوار کشاورز  طرفداران بسیاری داشته باشد. مجله دلتا این بار در محله‌گردی خود به محله کشاورز رفته است. با ما همراه باشید.

دسترسی به بلوار کشاورز

بلوار کشاورز به طول تقریبی 2 کیلومتر در مسیر خود با خیابان‌های فلسطین، حجاب، وصال شیرازی، قدس، 16 آذر، کارگر و جمالزاده تقاطع دارد؛ بنابراین با وجود این خیابان‌ها، دسترسی به این بلوار به آسانی امکان‌پذیر است. اگر قصد تردد با خودروی شخصی در محله کشاورز را دارید لازم است بدانید که با طرح زوج و فردی که در این محدوده برقرار است، در طول روز ترافیک زیادی را شاهد نخواهید بود. علاوه بر ایستگاه اتوبوس‌ تندرو راه‌آهن_تجریش در میدان ولیعصر، در اطراف بلوار کشاورز تاکسی‌های خطی بسیاری مشاهده می‌شود. ایستگاه‌های مترو میدان ولیعصر و میدان انقلاب نیز شما را به این محدوده خواهند رساند.

بلوار کشاورز

امکانات بلوار کشاورز

نزدیکی محله بلوار کشاورز به پارک لاله، سینما بلوار و سینماهای فلسطین و عصر جدید، فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و فست فودهای متعدد از مزایای خرید و رهن و اجاره آپارتمان در بلوار کشاورز و خیابان‌های مجاور آن است. مراکز خرید پرستو و دی در خیابان ولیعصر از مراکز خرید شاخص این محله محسوب می‌شوند. علاوه بر امکانات تجاری و تفریحی، بلوار کشاورز دارای بیمارستان‌های مجهزی مانند پارس، ساسان، یاس سپید و آریا است. بیمارستان‌های امام خمینی، مصطفی خمینی، فیروزگر نیز در نزدیکی این محله قرار دارند. همچنین هتل اسپیناس در این بلوار از هتل‌های مجلل تهران به شمار رفته و محل مناسبی برای برگزاری جشن‌ها، سمینارها و اقامت مهمان‌های خارجی و ایرانی است.

خرید آپارتمان در بلوار کشاورز

قیمت خرید آپارتمان در بلوار کشاورز و خیابان‌های اطراف آن با توجه به سن بنا، کیفیت مصالح مورداستفاده در ساخت، موقعیت ساختمان (مسکونی و اداری) و کاربری ملک (ویلایی، آپارتمان و سوئیت) و … متفاوت است. قیمت خرید خانه در سرتاسر بلوار کشاورز نرخ ثابتی ندارد. خانه‌های بالای بلوار کشاورز گران‌تر‌ از جنوب آن به فروش می‌رسند و قیمت‌ها از تقاطع بلوار کشاورز و امیرآباد به سمت غرب، کمتر می‌شود. یکی از نکات مثبت بافت محله کشاورز وجود ساختمان‌های نوساز و چند سال ساخت در کنار یکدیگر است که به مشتری با توجه به میزان بودجه او، حق انتخاب بهتری می‌دهد. برای اطلاع دقیق از قیمت خرید آپارتمان در بلوار کشاورز و سایر مناطق تهران به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

همچنین بخوانید:

خرید آپارتمان در شهرک غرب

خرید خانه در شهر زیبا ؛ محله‌ای با بافت متنوع

خرید آپارتمان در میرداماد ؛ محله‌ای با امکانات رفاهی مناسب

خرید آپارتمان در پونک ؛ فرصتی طلایی در غرب تهران

خرید آپارتمان در تهران‌ ویلا

برای مشاهده مطالب بیشتر از املاک دلتا دیدن نمایید