سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین خبر درباره واحدهای باقیمانده مسکن مهر

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی درباره آخرین روند تکمیل واحد‌های باقیمانده مسکونی مهر در سراسر کشور توضیح داد.
تحویل واحدهای مسکن مهر

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در خصوص روند تکمیل و تحویل واحد‌ های مسکن مهر گفت: هم‌اکنون 240 هزار و 128 واحد مسکونی مهر وجود دارد که باید طبق زمانبندی، فروش اقساطی آن‌ها انجام گیرد.

به گزارش مجله دلتا محمود محمودزاده ضمن تاکید بر لزوم اخذ تصمیمات جامع و کارشناسی در تکمیل واحد‌ های باقیمانده مسکن مهر، مطابق زمانبندی، گفت: واحد‌های مسکونی مهری که پیشرفت فیزیکی پایینی دارند حداکثر تا نیمه سال آینده باید تکمیل و تحویل متقاضیان شوند.

وی ادامه داد: بخشی از این واحد‌های باقیمانده شامل پروژه‌هایی هستند که یا بدون متقاضی بوده یا دیر آغاز به کار کرده‌اند. بخش دیگری از واحدهای تکمیل‌نشده مسکن مهر نیز مشکلات حقوقی داشته یا با اعلام بانک مسکن به عنوان پروژه خودمالک تسهیلات دریافت کرده و از لیست واحد‌های مسکونی مهر، خارج شده‌اند.

محمودزاده با یادآوری این مطلب که واحد مسکونی مهری که توسط بانک مسکن به عنوان خود مالک معرفی شدند از تعداد باقیمانده واحد‌های مسکونی مهر خارج شده‌اند، توضیح داد: در حدود 150 هزار واحد مسکونی مهر هستند که عملیات فیزیکی ساختمان‌ های آن‌ها به اتمام رسیده، اما به دلیل آنکه خدمات عمومی آن‌ها از جمله انشعابات و … باقیمانده است هنوز تحویل متقاضیان نشده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی را به منظور تحویل زودتر واحد های مسکن مهر وظیفه سایر دستگاه‌ها برشمرد و گفت: امیدواریم این بخش نیز به زودی توسط سایر دستگاه‌ها تکمیل شود.