سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساحل عجیبی که در آن همه چیز سیاه رنگ است!

ساحل پونالو یکی از عجیب‌ترین جاذبه‌های گردشگری هاوایی است. در این ساحل خارق‌العاده همه چیز به رنگ سیاه دیده می‌‌شود.
ساحل پونالو در هاوایی

معمولا ساحل‌هایی که دیده‌ایم از شن‌های کرم رنگی تشکیل شده‌اند که نرم و لطیف هستند و پاهای ما را نوازش می‌کنند. ولی در بعضی نقاط دنیا ساحل‌ها از شن‌های رنگی حاصی تشکیل شده‌اند که این تفاوت رنگ چشمان گردشگران منطقه را به خود جذب می‌کنند. برای مثال جزیره هرمز ساحل‌های قرمز و نقره‌ای دارد که کاملا با ساحل‌های دیگر متفاوت هستند. اما این بار می‌خواهیم شما را با یک ساحل دیدنی با شن‌های سیاه رنگ آشنا کنیم. با ما در مجله دلتا همراه باشید تا با ساحل پونالو در هاوایی آشنا شوید.

ساحل پونالو در هاوایی

ساحل پونالو که با نام ساحل شن‌های سیاه نیز معروف است یکی از مشهورترین نمونه‌های سواحل سیاه‌رنگ است که از شن و ماسه‌های سنگ بازالت شکل گرفته است که همراه با مواد مذاب به داخل اقیانوس رفته و وقتی که سرد می‌شدند به این شکل در‌آمده‌ و ‏همراه با موج‌ها به ساحل آمده‌اند.

ساحل سیاه رنگ در هاوایی

جذابیت شن‌های سیاه

این شن و ماسه‌های سیاه نه تنها ساحل پونالو را زیبا کرده‌اند بلکه به آن جذابیت خاصی نیز ‏بخشیده‌اند. در ساحل پونالو گونه‌های مختلفی از حیوانات نیز وجود دارند که از نمونه‌های آن می توان به لاک‌پشت ‏دریایی سبز اشاره کرد که در کنار ساحل به روی ماسه‌های سیاه می‌خزند.

سواحل سیاه در هاوایی

ساحل پونالو در امتداد ساحل وایکیکی

ساحل وایکیکی که ساحل پونالو در آن قرار دارد به زیبایی در امتداد اقیانوس گسترده شده است و یکی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری در جزیره هاوایی محسوب می‌شود. وایکیکی در حومه شهر هنولولو واقع شده است و دارای تفرجگاه‌های بزرگ، رستوران‌های عالی، سرگرمی و مراکز خرید بی‌شماری است. مسیر تاریخی وایکیکی مملو از علائم تاریخی است که با الهام از دوک وایکیکی از تخته‌های موج‌سواری ساخته شده‌اند. دوک کاهاناموکو برنده مدال طلا در رشته شنای المپیک و یک موج‌سوار ماهر بوده است.

گردشگاه ساحلی که با نام مسیر پیاده‌روی ساحل وایکیکی شناخته می‌شود، مملو از کافه‌ها و مراکز تفریحی است. در خیابان‌های کوهیو و کالاکائو رستوران‌ها و مراکز خرید بی‌شماری را خواهید یافت.

هاوایی

پیشنهاد مطالعه: شما را دعوت می‌کنیم به مطالعه مطلب ارزشمندآشیانه گرگ، مقر باشکوه و فنا ناپذیر هیتلر.